четвъртък, 23 октомври 2014 г.

Често задавани въпроси за сватбен грим

Ако ви предстои сватба и имате хиляди въпроси кое след кое следва значи сте попаднали на една статия с която аз ще се опитам да ви помогна.. Често срещам въпроса кога се прави грима.?!!.Преди или след прическата?

Принципно е хубаво да е след..но може и преди , ако косата е измита и суха..

Фотограф- Dimitaritereza Yakovi 

След като си запазите час и дата за прекрасното събитие е хубаво да потърсите и гримьор..Хубаво е да се видите преди сватбата да изберете грим или да се направи пробен ако е желателно. Въпроси които често ми задават са : 

Колко време отнема направата на един грим ? - Един грим ми отнема около 40 минути .

Къде е хубаво да се направи грима в домашни условия или в студио-салон ?

- Ако на булката и е неотложно и иска да е в къщи ..аз се съобразявам с това .. Намираме най-светлата стая и най- удобният стол ..но според мен е по хубаво до дойде тя тъй като спестяваме неудобство от роднини..говорене..Всяко въртене ..мърдане..отваряне и затваряне на очи..Това пречи на гримьора да свърши работата си на 100 % .

Фотограф-Galina Tosheva Photography
 
Често ме питат дали трябва да се сложат изкуствени мигли...
- Аз съм на мнение че не е задължително..но е желателно..така гримът се подчертава и придава завършек..Имам различен набор от мигли така че мога да помогна в избора.. 

Ако тук не намерихте това което ви интересува не се притеснявайте да зададете  въпросите си на личният ми профил https://www.facebook.com/makeup.artist.silvi.angelova




Няма коментари:

Публикуване на коментар